Obchodní akademie - aktuality

Tyto stránky se od 09/2014 neaktualizují Nové stránky školy naleznete na www.oschot.cz

Tyto stránky se od 09/2014 neaktualizují

Nové stránky školy naleznete na www.oschot.cz

 

Soutěž - návrh loga

Ředitelka školy vyhlašuje soutěž o nejlepší logo sloučené školy VOŠ, OA a SOUT Chotěboř.

Z došlých návrhů komise vybere nejlepší logo, které bude honorováno odměnou 700 Kč.
V případě 100% využitelnosti včetně poskytnutí autorských práv získá vítěz 2 000 Kč.

Logo by mělo výstižně a graficky jednoduše vyjadřovat spojení tří druhů vzdělání - VOŠ, OA a SOUT s možností použití v barevné i jednobarevné verzi (např. razítka) - tzn. navrhnout logo v těchto několika provedeních.

Soutěž je otevřená, ale je určená především pro studenty a pracovníky obou slučovaných škol.

Uzávěrka soutěže je 6 října 2014, vítězné logo bude zveřejněno zde do 10. října 2014. Své soutěžní návrhy zasílejte mailem na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

 

WWW.OSCHOT:CZ

V září 2014 byly spuštěny nové stránky sloučeného subjektu VOŠ, OA a SOUT Chotěboř, které postupně plníme aktuálním obsahem

www.oschot.cz

 

Opravné a náhradní maturitní zkoušky

9. 9. SEP

11. 9. profilové zkoušky a  ústní část z jazyků

Opravné zkoušky OA

Opravné zkoušky žáků OA proběhnou 26. 8. od 8 hodin (v případě více opravovaných předmětů se přezkoušení z druhého předmětu koná 27. 8.).

 

Výsledky soutěže ve tvorbě nového loga školy

 

Vyhlášení výsledků soutěže

Ve středu 11. června vyhodnotila komise došlé návrhy
a z došlých sedmi návrhů vyhodnotila pořadí nádledovně:

 

1. místo - Kristýna BERANOVÁ

1nvrh

2. místo - Jiří PEŠOUT

2navrh

3. místo - Tereza Jelínková

3navrh

 

Vítěz získává finanční odměnu 700 Kč

jelikož vítězné logo nebylo vybráno jako oficiální logo školy.

 

Děkujeme všem zůčastněným za jejich návrhy a účast v soutěži.

 


 

ZADÁNÍ SOUTĚŽE

Ředitelka školy vyhlašuje soutěž o nejlepší logo sloučené školy VOŠ, OA a SOUT Chotěboř.

Z došlých návrhů komise vybere nejlepší logo, které bude honorováno odměnou 700 Kč.
V případě 100% využitelnosti včetně poskytnutí autorských práv získá vítěz 2 000 Kč.

Logo by mělo výstižně a graficky jednoduše vyjadřovat spojení tří druhů vzdělání - VOŠ, OA a SOUT s možností použití v barevné i jednobarevné verzi (např. razítka) - tzn. navrhnout logo v těchto několika provedeních.

Soutěž je otevřená, ale je určená především pro studenty a pracovníky obou slučovaných škol.

Uzávěrka soutěže je 10. června 2014, vítězné logo bude zveřejněno zde do 13. června 2014. Své soutěžní návrhy zasílejte mailem na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

 

Majál(f)es(t) 2014

V pátek 9. 5. 2014 se konal v Chotěboři tradiční Majál(f)es(t) ve spolupráci 3. ročníků Obchodní akademie a Gymnázia.

 

SNC00079

SNC00079.jpg

SNC00081.jpg

SNC00082.jpg

Písemné zkoušky společné části maturitních zkoušek 2014

rozvrh_zadavatelu.pdf

Rozpis maturit 2014

Rozpis jarních ústních maturit pro třídu 4.A v roce 2014

Finále soutěže ve FG

Ve středu 2. dubna 2014 jsme se zúčastnili celostátního kola ve FG v Praze. Soutěž moderoval p. Černý z Českého rozhlasu, žáci ze ZUŠ Praha 2 nám připravili hudební program, ale hlavním zážitkem pro nás byla osobní účast a povzbudivá slova guvernéra ČNB p. Miroslava Singra.

Z každého semifinálového kola postupovaly dva nejlepší týmy do vlastního finále. Bohužel ve své skupině jsme skončili na 5 místě. Škoda – finanční odměna pro vítěze byla velmi lákavá. Přejeme našim spolužákům, aby v příštím roce dosáhli alespoň stejného úspěchu jako náš tým a postoupili opět do velkého finále.

IMG_1412

Postupujeme do celostátního kola Soutěže Finanční gramotnosti

fg

I v letošním roce se většina našich žáků zúčastnila školního kola Soutěže Finanční gramotnost. Problematika financí se ve škole vyučuje v předmětu Ekonomika. Získané znalosti mohou žáci nadále rozvíjet a naučí se také pracovat s informacemi, které jsou nezbytné pro jejich uplatnění v praxi i jejich soukromém životě. Otázky v soutěži FG byly vybrány ze široké oblasti financí: bankovní služby, platební karty, úvěry, RPSN, rodinný rozpočet, spoření, ochrana spotřebitele, investování atd. Tři nejlepší studenti OA pokračovali v okresním kole soutěže. První místo jim zajistilo postup do krajského kola, ve kterém také prokázali výborné znalosti a zvítězili. Po třech letech se podařilo našim žákům zopakovat velký úspěch v soutěži FG v roce 2011,    a postupují do finálového kola, které se koná 2. dubna 2014 v Praze v historickém areálu EMAUZY  - refektář, za účasti 14 týmů – vítězů krajských kol.

Blahopřejeme a přejeme týmu Obchodní akademie ve složení Lenka Málková ( 2.A ) , Kristýna Mlynarovičová( 2.A ), Jiří Dusík(4.A) a Gabriela Doležánová ( 4.A ) co nejlepší výsledek v tomto velmi náročném ,, souboji „.

Ing. Hana Chrbolková

SAPERE - úspěch v krajském kole

sapere

Jak obtížná mohou být pravidla zdravého životního stylu si na vlastní kůži vyzkoušeli studenti druhého ročníku Vyšší odborné školy a Obchodní akademie v Chotěboři, kteří se zapojili do evropského projektu „SAPERE – vědět, jak žít“.

SAPERE je mezinárodní nezisková organizace, jež je zastoupena na území České republiky prostřednictvím společnosti Cofet a.s., která letos pořádá již 4. ročník soutěže pro žáky základních a středních škol, zaměřené na zdravý životní styl. V online soutěži studenti odpovídají na otázky, týkající se životního prostředí a zásad ekologie, zdravé výživy, pohybu jako součásti zdravého životního stylu, zdravovědy a prevence nemocí. Vítězný tým Obchodní akademie ve složení Kristýna Mlynarovičová, Renata Marková a Lenka Málková obsadil v okresním kole 1. místo a postoupil tak do krajského kola. Zde se děvčata umístila na 3. místě. K tomuto výsledku jim srdečně blahopřejeme.

Věříme, že zásady zdravého životního stylu dokážou studenti realizovat nejen v soutěži, ale především v každodenním životě.

Pokud si také chcete vyzkoušet vaše znalosti z oblasti životního stylu a výživy, navštivte webové stránky projektu www.saperesoutez.cz, kde je k dispozici malý zkušební test s okamžitým vyhodnocením.

 

Mgr. Šárka Sejfi
VOŠ a OA Chotěboř

Krajská soutěž v grafických předmětech

krajgraf14

Soutěžní družstvo VOŠ a OA ve složení Anna Vaňková, Andrea Hospodková, Kateřina Klementová a Dita Jančová se zúčastnilo dne 18. března 2014 krajského kola soutěže v grafických předmětech. Pořadatelem byla Obchodní akademie Pelhřimov a soutěží se zůčastnili žáci z 10 středních škol Kraje Vysočina. Soutěž se konala pod patronací Národního ústavu pro vzdělávání, Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy a Kraje Vysočina. Soutěžilo se ve 4 disciplínách – opis textu, korektura textu, wordprocessing a záznam mluveného slova. Diplomy a cenami byli odměněni žáci čtyř středních škol a je potěšující, že ani naše škola tentokrát neodjela s prázdnou. V disciplíně wordprocessing obsadila naše studentka Anna Vaňková krásné třetí místo. V disciplíně opis textu všechny naše studentky měly výkony přesahující 300 čistých úhozů. V rámci doprovodného programu navštívili soutěžící Muzeum rekordů. Diplomy předala radní Kraje Vysočina Jana Fialová.

Blahopřejeme.

Odkazy:

http://www.kr-vysocina.cz/v-krajske-soutezi-v-grafickych-predmetech-jednoznacne-kralovali-studenti-gymnazia-a-sos-telc/d-4057377/p1=58937

Foto:

krajgraf14.jpg

krajgrag14.jpg

dipl_kraj14.pdf

IMG_2195.jpg

IMG_2202.jpg

Mauritní ples OA 2014

Třída 4.A Vás zve na maturitní ples OA , který se koná 21. února v chotěbořské Sokolovně.

ples_oa_14

PLAKÁT

Ekonomická soutěž pro žáky základních škol

Ekonomická soutěž pro žáky základních škol

Organizátor VOŠ a OA Chotěboř vyhlašuje soutěž o ceny na téma:

Zpracování marketingového plánu na konkrétní podnikatelský záměr

Cílem je vytvoření marketingového plánu při založení firmy ve vašem městě či obci, která je podle vás potřebná a na trhu chybí

Marketingový plán by měl mít tuto strukturu:

  1. Identifikace firmy - sídlo firmy, předmět činnosti (co přesně a v jakém rozsahu budete nabízet), jakou právní formu zvolíte (živnostník nebo obchodní společnost)
  2. Jaké marketingové nástroje použijte pro ovlivnění a získání potencionálních zákazníků. Uvažujte o využití:
  • Reklama (nosič reklamy – TV, rozhlas, noviny, časopisy, billboardy), vybrané nástroje prezentujte ve formě tištěného materiálu nebo v Power Pointu
  • Podpora prodeje (slevy, soutěže, kupony, vzorky, ochutnávky, předváděcí akce…)
  • Publicita (besedy, sponzoring, články v časopisech)
  • Přímý marketing (prodej po telefonu, katalogy do poštovních schránek, TV shopping….)
  • Osobní prodej (podomní prodej)
  1. Odhadněte výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů
  2. Přihláška (registrace) - stáhněte si formulář es_registrace.doc, vyplňte a zašlete zpět.

Pokud budete mít chuť pojďte s námi soutěžit o pěkné ceny a přijďte na školní kolo, které bude 10. 1. 2014 od 10 hodin.

Strana 1 z 6

« 1 2 3 4 5 6 »